همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)،سفره کریمانه درمسجدحضرت موسی بن جعفر(ع) توحیدشهر گسترده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار،مجید کدخدازاده دراین خصوص گفت: همزمان بامیلاد امام حسن مجتبی(ع)،سفره افطاری کریمانه درمسجدحضرت موسی بن جعفر(ع) توحیدشهر برپا شد.
وی گفت: دراین برنامه که پس از اقامه نمازجماعت مغرب وعشاء و با همت جوانان و هیئت امناء این مسجد برگزارشد،ابتدا حجت الاسلام ثوابی امام جماعت مسجد به سخنرانی پیرامون دوران مختلف زندگانی و امامت امام مجتبی(ع) و تبیین کرامات اخلاقی آن حضرت پرداخت و ایشان رابهترین الگوی کرم و بخشش نامید.
مدیر روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی افزود: در ادامه این برنامه،مداحان اهل بیت(ع)به مولودی خوانی پرداخته و در پایان،تمامی میهمانان و نمازگزاران برخوان کرامت امام حسن مجتبی(ع) افطار کردند.
.jpg)
.jpg)
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار...
ما را در سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 20:23