رابط استقرار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از برپائی ایستگاه های صلواتی توزیع شیرینی و شربت در عیدغدیر درشهر سلطان آبادخبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار،حجت الاسلام بیدخوری با اعلام این خبر گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم،ایستگاه های صلواتی توزیع شیرینی و شربت توسط جوانان مسجدی و هیئتی در شهر سلطان آباد برگزار شد.
وی گفت: در این برنامه که با اهداف احیای جشن های مذهبی،ایجاد روحیه نشاط و شادابی،تذکر اعیاد بزرگ دینی و تکریم ولایت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و با ترغیب و تشویق روحانی مستقر مسجد ابوالفضلی این شهر برگزار شد،جوانان با برپائی چندین ایستگاه صلواتی،کام محبین علوی و دوستداران اهل بیت(ع)را با شیرینی و شربت،شیرین کردند.
وی افزود: ازچگونگی کمی وکیفی برگزاری این ایستگاه ها،حجت الاسلام سلطانی کیا روحانی مستقر این شهر بازدید به عمل آورد و با تفقد از نوجوانان وجوانان برگزارکننده این ایستگاه ها،آنان را در ادامه راه ائمه معصومین(ع)به ویژه ولایت حضرت علی (ع) تشویق نمود.
.jpg)
.jpg)
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار...
ما را در سایت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 132 تاريخ: چهارشنبه 31 شهريور 1395 ساعت: 21:21